Umum

Dah lama mak mentua mnyindir aku. Aku diam je. Hari tu aku tak tahan aku maki “Dasar mak mertua mulut ibliis”. Terus terdiam dia.

Assalamualaikum, Cukup aku kenalkan nama aku Leona. Aku sudah berkahwin hampir 8 tahun dan ada dua orang anak. Selama hampir 8 tahun juga sehingga ke hari ini aku mengalami d3pression gara gara sikap mak mertua yang suka membandingkan keluarga aku dengan anak anak dia yang lain. Suami aku anak no. 2 dari tiga beradik. Ya,…

Umum

“Mungkin itu amalan anak ketika hidup..” Bapa tenteram bila tahu jenazah anak duduk dalam keadaan sempurna

Allahuakbar.. patutlah ramai yg mndoakan arwah. Mmg dari dulu lagi byk amalannya. Sama2 kita sedekahkan alfatihah.. KOTA TINGGI – “Hati saya tenteram bila dapat tahu jenazah anak dalam keadaan sempurna, ” luah bapa Allahyarham Nurul Nazihah, 28 yang maut dalam kemalangan di Kilometer 45.7 Lebuh Raya Utara Selatan arah utara berhampiran Sedenak di sini malam…

Umum

“Awak keluar dulu..”- Isteri minta suami selamatkan diri sebelum mavt terbakar depan mata

“Saya cuba pecahkan cermin kereta untuk tarik lstri keluar. Ketika itu tangki minyak kereta tiba-tiba meletup menyebabkan orang ramai menarik saya kerana api terlalu marak.” KOTA TINGGI – “Hati saya tenteram bila dapat tahu jenazah anak dalam keadaan sempurna, ” luah bapa Allahyarham Nurul Nazihah, 28 yang mavt dalam kemalngan di Kilometer 45.7 Lebuh Raya…

Umum

“Din tak pernah kiss ustaz pun”- Caprice dedah lagi, perbualan ‘manja2’ ustaz. Sekali Netizen Dah Mula Perasan Sesuatu

Haihh bukan main pujuk rayu. Mana la budak2 tak terpedaya. Sebelum ini, penyanyi rap Caprice ada mendedahkan bukti perbualan didakwa melibatkan PU Azman dan seorang remaja lelaki. Terbaru! Menerusi IG Story, Caprice sekali lagi menunjukkan screen record seorang ustaz yang tidak disebutkan namanya bersama seorang individu di Whatsapp. Kalini nampak lagi menyeramkan! menyeramkan! Tak pernah kiss ustaz pun…

Umum

“Cinta dan sayang pada anakku Bilal..” – Akhirnya Neelofa kongsi gambar anaknya kepada umum.

Setelah sekian lama menunggu, Neelofa akhirnya berkongsi gambar anak sulungnya, Muhammad Bilal, untuk tatapan para peminatnya. Gambar yang dikongsikan itu bermula dari saat Bilal dilahirkan sehinggalah ke gambarnya yang terkini. Video reel yang baru sahaja dimuat naik 10 minit lalu telah meraih lebih dari 30,000 tanda suka, jelas menunjukkan netizen termasuk rakan-rakan artis sangat teruja.…

Umum

“Puas hati ke..” – Sebak muka anaknya yang tersebar diubah jadi muka orang lain, Ini tindakan drastik Neelofa.

Hati ibu mana yang tidak terguris apabila anak yang dikandung selama 9 bulan menjadi bahan ejekan dan dikutuk dengan kata-kata yang menyakitkan hati. Gambar anak kepada selebriti terkenal, Neelofa yang ‘bocor’ di media sosial kelmarin sememangnya membuat heboh. Ia apabila ramai yang berpendapat bahawa tindakan menyebarkan wajah Muhammad Bilal tanpa kebenaran adalah sangat tidak patut.…

Umum

Pernah Dilabel Isteri Paling Setia Walau Suami Lumpuh, Siti Rohayu Beri Bayangan Akan Berceraii

“Saya tak kuat utk pertahankan, dan meneruskan..” Tak sangka ini puncanya. Lebih 91 hari terlantar koma sehinggalah turut hampir kehilangan ingatan, kisah seorang suami yang dijaga isteri bernama Siti Rohayu atau Ayu dahulunya pernah menjadi perhatian ramai. Mana taknya, wanita itulah yang paling setia bersama dan tak pernah give up untuk melihat pasangannya itu sembuh…

Umum

Tak sangka dpt bapak mertua kaya mcm Mustapa Kamal Megah Holdings namun akh1rnya trdedah ape yg mereka buat selama ni.

Nama aku Intan, berumur 29 tahun. Aku berasal daripada keluarga biasa-biasa tetapi ditakdirkan Tuhan, dipertemukan jodoh dengan suami yang datang daripada keluarga yang kaya raya dan bolehlah kalau nak digelar, Crazy Rich Malaysian! Aku dan suami bertemu ketika sama-sama menuntut di universiti. Selepas SPM, aku berpeluang melanjutkan pelajaran di luar negara dengan biasiswa. Suami pula…

Umum

Dah Kahwin Selama 13 Tahun, Kantoi lsteri Selama Ni Penagih Ddah. Suami Buntu Nk Cerai Atau Bantu Berubah

“Apa nak buat kalau lepas 13 tahun kahwin, hg baru tahu perangai sebenar isteri hg? Dah kahwin anak dah empat orang, baru dpt tahu isteri hang hisap sy4bu” – Suami. MEMASUKI tahun ke-13 melayari bahtera rumah tangga, lelaki ini tidak pernah menyangka bahawa isterinya merupakan seorang penagih dadah. Menurut bapa kepada empat cahaya mata itu,…

Umum

Sbb TerIalu Sayangkan Ank Memaasing, lbu Bapa Bertvmbuk Kerana Anak Berebut Mainan

Kita yg tengok video ni pun boleh rasa malu kan? Ibu bapa sepatutnya menunjukkan contoh yang baik terhadap anak-anak, tetapi dua lelaki bergelar bapa ini memilih untuk bergaduh hanya kerana anak-anak mereka berebut mainan. RAKAMAN VIDEO GDUH ADA DI BAWAH SEKALI Insiden yang berlaku di sebuah pusat permainan kanak-kanak di pusat beli belah, tindakan seorang…