Umum

Rakaman Vldeo Teman Wanlta MarahSebab Mlnta Iph0ne Tapi Teman LelakiBeli Vlvo

Mencari hadiah yang sesuai untuk isteri atau teman wanita boleh membuatkan si lelaki tert.ekan kerana ia bukan tugas mudah Mana tidaknya, jika ters.alah beli ia boleh menyebabkan p.erang besar walaupun niat anda baik untuk menggembirakan orang tersayang. Nak Iphone Dapat Vivo Seorang remaja perempuan berasa k.ecewa apabila teman lelakinya hanya membelikan telefon bimbit jenama Vivo, sedangkan…

Umum

[VlDE0] lst3ri Pertama Terduduk Men4ngis MeIihat Su4mi Bersanding Lagi

Sebuah kIip vldeo menjadi tuIar di mdla sosiaI Ind0nesia kerana memaparkan aksl seorang wanlta sedang menangls semasa majIis persandl­ngan suamlnya, lapor Iaman be­rlta Suara.com semalam. Vldeo yang dimuat naik dalam apIikasi TlkTok oleh seorang pengguna bernama @herlkanatasya itu menunjukkan wanlta tersebut menangls teresak-esak di sdut sebuah rumah. Pada masa yang sama, sebiIangan tetamu memnuhi rumah…

Umum

“Masak lah byk2 mcm manapun, kalau kau dpn aku, xselera jugak”.Tindakn istri buat aku tmenung panjang.

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalam. Ini pertama kali aku confess perasaan aku kat sini. Sebenarnya, adik-adik aku yang suruh. Kata diorang share lah kat sini, biar…

Umum

‘Solat Pun Tak Khusyuk, Ada Suara Sgt Kuat Dlm Kepala Saya’ – Janna Nick Akui Tidak Lagi Mampu..

Pelakon Janna Nick baru-baru ini mengejvtkan ramai apabila mendedahkan dirinya menghdap pnyakit bipoIar. Janna berkata dia masih lagi menjalani rawatan dengan pakar sak1t jiwa. Tambah Janna, dia menyedari menghdap bipoIar apabila sering tidak khusyuk ketika solat menunaikan solat kerana terganggu dengan ‘suara’ dalam kepala yang sangat kuat. ” Solat pun susah khusyuk dan fokus sebab…

Umum

Jujur nak bgtau, dah 9 thn kawin sebentuk cincin emas murah pun tak pernah aku hadiahkan. Klu jalan pun, pasar mlm je, tp bini tak pernah mrungut.

Foto sekadar hiasan.Sejujurnya, 9 tahun pertama perkahwinan kami, sebentuk cincin emas murah pun tak pernah aku hadiahkan. Dan puan isteri aku tak pernah merungut. Tak pernah memujuk, jauh sekali merayu meminta. Kerana dia tahu kemampuan aku. Hampir 10 tahun berkahwin, anak nak masuk 4 dah, aku tak pernah bawa keluarga aku melancong ke mana mana.…

Umum

Bila Bomba lngin Keluarkan Pemuda Tersebut, Terkejut Mereka Lihat Arwh Bersama Senaskah AlQuran

BALING – Seorang pemuda ma ut dalam kej4dian kema langan membabitkan motosik4l dengan sebu4h l0ri pengangkut sampah, di Jalan Baling-Weng berhampiran Sekolah Kebangsaan Penghulu Abu Bakar hari ini. INNALLILAH, MEREKA JUMPA BUKU AGAMA DAN SENASKAH AL QURAN Dalam kejadian 10.30 pagi itu, m4ngsa, Muhammad Yaakub Abu Bakar, 23, yang menvnggang m0t0sikal ditemui ma ut bersama sebuah…

Umum

‘Saya Takkan Maafkan Dia’ – Wanita Bawa 3 Anak Dan Ibu Tua Duduk Hotel Bajet Selepas DihaIau Suami

” Saya kena haIau tu waktu malam, bayangkan dia umpama tak ada perikemanusiaan. Demikian luahan seorang wanita yang sebelum itu berkongsi vdeo yang menunjukkan barangan peribadinya berselerakan didkwa diletakkan suaminya di luar rumah yang berkunci sehingga mengundang sebak netizen. Bercakap kepada mStar, Norfaezah Mansor berkata peristiwa hitam itu berlaku pada tahun lepas apabila dia bersama…

Umum

Aku dsepak dan dipjak istri. Pg tu istri haIau aku dr rumah. Dpt pmpasan bratus ribu, istri tak putus2 call.

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Foto sekadar hiasan. Tular sejak semalam kisah luahan suami yang lumpuh sebelah badan kerana ditimpa kemlangan. Dengan pergerakan yang terbatas menyukarkan si suami untuk bekerja dan menampung keluarga. Tanggungjawab mencari rezeki digalas si isteri. Namun segalanya mula berubah. Isteri…

Umum

“Cikgu Suka Main Bola, Hari-Hari Cikgu Main Bola” – Viral Gambar Terkini ‘Ketua Darjah’ Dalam Filem Masam-Masam Manis

Sebut sahaja filem arahan Tan Sri P Ramlee, siapa yang tidak suka kepada filem-filem arahannya. Malah ada yang sudah boleh hafal jalan cerita dan skripnya sekali. Hebat sungguh penangan arahan lagenda tanah air yang sudah lama pergi meninggalkan kita ini. Sebut sahaja filem Masam Masam Manis, mesti semua ingat pada cikgu Shaari bukan? Namun kali…

Umum

Jika Rasa Diri Disihir, Minum Buah Ini Dan Lakukan Perkara Ini Untuk Membuang Sihir. Semoga Bermanafaat

Bagaimana kita hendak membuang sihir atau santau? Di zaman yang moden ini dan sudah hampir 2020 masih lagi terdapat di kalangan masyarakat kita yang suka menggunakan perkara yang khurafat dan syirik seperti menghantar sihir. Ustaz Norazri Medzlan merupakan Pengasas at Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur telah kongsikan bagaimana kita boleh membuang sihir yang terkena. Mari baca .. BAGAIMANA…