Umum

“Masa Kerja, Kerjalah! Kenapa Nak Makan Pulak?!” – Boss Makii Staff Lepas Tu Tendang Barang Secara Melampau Undang Kemarahan Nertizen

Sebagai peniaga/usahawan, sudah tentu siang malam berfikir bagaimana mahu mengaut keuntungan yang berganda. Lebih-lebih lagi di zaman ini di mana orang ramai kerap menggunakan media sosial dan peluang keemasan itu patut dimanfaatkan sebaik mungkin. RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI Tetapi, entah ‘sifu marketing’ yang mana dan tidak bertauliah telah menurunkan ‘ilmu songsang’ kononnya ‘bad marketing…

Umum

Aku dan adik duk brsama abang yg telah brkahwin selama dua thun. Tp aku rasa kak ipar mcm brpura2 baik dpn kami.

Kakak Ipar F4ke Nama aku Azie dan luahan aku hari ini berkenaan kakak ipar yang aku rasakan berpura-pura baik di hadapan kami. Aku dan adik duduk bersama abang yg telah berkahwin selama dua tahun. Pada mulanya hanya aku sahaja, setelah adik habis belajar dia pun duduk sekali bersama kami. Punca utama aku tinggal bersama abang…

Umum

“Menggigil saya bila dapat tahu..” Wanita terkilan tak sempat ucap terima kasih pada rider

Ya Allah.. sedihnya tgok. katanya arwh smpat tolong akak ni skit nk bersalin, tak lama lpas tu kena rempuh dgn pmandu maabuk. Alfatihah.. PETALING JAYA – Hasrat seorang wanita untuk mengucapkan terima kasih kepada ‘rider’ yang membantu memberi laluan sewaktu dalam perjalanan ke hospital tidak kesampaian apabila lelaki itu menggal dunia. RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH…

Umum

Anak Ahmad Zahid luah rasa syukur, bapa bebas 40 tuduhan rasu4h

Anak perempuan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Datuk Nurulhidayah meluahkan kesyukuran berhubung keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskan bapanya daripada 40 pertuduhan rasuah. Menerusi sebuah hantaran di laman Instagram, Nurulhidayah mengucapkan terima kasih kepada orang ramai kerana sudi menitipkan doa untuk bapanya yang juga Presiden Umno itu. “Allahuakbar. Alhamdulillah. Segala syukur dan pujian hanya kepada…

Umum

“Banyaknya duit dia..” Ramai tergamam lfa Raziah habiskan duit lebih enam angka beli emas

Betul la apa Ifa cakap sebelum ini, setakat rm100k tu mudah je bagi dia! Cantiknya emas tu. Nama penyanyi dangdut sensasi, Ifa Raziah rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Sebelum ini, dia sering menjadi bualan netizen gara-gara nyanyiannya yang dikatakan sumbang dan akhirnya tersingkir pada minggu keempat untuk program Terpaling Juara. RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH…

Umum

Tunang disa̸hkn ada H̸1V, tpi aku neka̸d masih nak brsa̸ma dgn dia. Bila kant̸oi dia lun̸askan nfs̸unya lgi, aku terus mnga̸du pd mak dia.

Assalamualaikum kepada semua pembaca. Aku juga ingin berkongsi kisah yang telah aku lalui. Cumanya kisah aku tidaklah seberat confessor yang bersuamikan laki songsang itu. Pada January 2021 aku telah mengikat tali pertunangan dengan seorang lelaki yang aku cintai. Kami berkenalan di aplikasi mencari jodoh. Kami mengikat tali pertunangan diatas dasar suka sama suka selepas setahun…

Umum

“Masukkan objek dlm kemaIuan dua anak perempuan..” Bapa dikenakan penjara selama 428 tahun

Memang mndapat la kau pakcik, baca smua ksalahan yg dia buat kat anak tu mmg jijik, bebetul keejam. MELAKA: Seorang lelaki dijatuhi hukuman penjara keseluruhan 428 tahun dan 240 kali sebatan oleh Mahkamah Sesyen Ayer Keroh di sini atas kesalahan merogol, melakukan seks luar tabii, amang seksual fizikal terhadap dua anak kandung serta mengugut bunuh…

Umum

Sebab Terlalu Percayakan Member Sendiri, Suami Menangis Bila Isteri Kantoi Tidur Dgn Kawannya

Tu la, mungkin salah suami dia gak. Pukul 2 pagi pun suruh member teman isteri gi klinik kalau dia kerja… Disini ingin saya kongsikan apa yang terjadi dalam rumah tangga saya yang telah enam tahun terbina. Saya berdosa menduakan suami tanpa sebab munasabah. Namun, saya berharap agar perkongsian ini memberi pengajaran dan teladan kepada semua.…

Umum

“Kenapa dorang cakap i perampas..” DDNK jumpa Caprice, sekali tindakan isteri baru hempas bantaI buat ramai tergamam

erkahwinan pakar pelaburan saham, pengurus kewangan bertauliah dan penganalisis ekonomi, Datuk Dr Mohd Nazri Khan Adam Rasol Khan (DDNK), 47 dan pasangannya Tuan Nor Ernie Rossmeris Tuan Zahari, 25 sememangnya menjadi perhatian netizen. RAKAMAN VIDEO ISTERI DDNK LUAH PERASAAN ADA DI BAWAH SEKALI Selepas perkahwinannya dihadiri barisan rakan artis, kenyataan dari bekas isteri turut mencuri…