Umum

Lps nikah Mlam prtama bini dah bg tau awl2 tak dpt layn aku. Dia mintak aku cri prmpuan lain. sediihnya

Assalamualaikum dan terima kasih andai luahan aku ni diterima untuk disiarkan. Semalam, aku buat sesi throwback. Dan aku rasa rindu yang amat, tapi aku tak boleh nak luahkan dekat sesiapa. So aku luahkan dekat sini. Nama aku Ri, aku kenal dengan Aisyah ni start dari sekolah. Tapi dia bawah aku. Sebab umur dia 25 and…

Umum

“S0lat Jelah Balik…” Zizie Ezette K0ngsi Vide0 Bung Moktar S0lat, Tah4n Gel4k Dikac4u Anak2

Pelakon Datin Seri Zizie Ezette berkongsi beberapa video di laman Instagram yang memaparkan suaminya, Datuk Seri Bung Moktar Radin sedang menunaikan solat. Bagaimanapun, ibadah tersebut agak ‘terganggu’ dengan kerenah anak-anak yang mungkin ingin melepaskan rindu terhadap beliau selepas sibuk memberi tumpuan kepada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah ke-16 baru-baru ini. Solat je lah balik daddy…

Umum

Siapa Sebenarnya Budak LeIaki S0Iat Di Kebun Hanya Beral4skan Daun Pisang

Sejak beberapa hari lalu kisah  Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al Bakri memulakan tugas pada hari pertama sebagai Menteri Agama dimulai dengan soIat sunat dhuha dan soIat sunat hajat telah mendapat perhatian ramai. Rata-rata memuji pendekatan Dr Zulkifli yang mengimamkan soIat sunat dhuha dan mengajak staf untuk soIat secara berjemaah. Itu kisah melibatkan seorang individu…

Umum

Kita Jumpa di Mhkamah, Saya Akan Dapatkan Peguam Terbaik. Seriusly Dah MeIampau – Syamsul Yusof

Kisah yang membabitkan isu rumahtangga pelakon dan pengarah muda, Syamsul Yusof dengan isterinya, Puteri Sarah hangat diperkatakan ramai sejak beberapa hari lalu. Ia bermula apabila timbul dakwaan Puteri Sarah dilihat muncul di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak, yang ditemani ibu mentuanya, minggu lalu. Isu itu kemudian kembali hangat dengan beberapa perkongsian di Instagram milik Puteri…

Umum

“Kau C4cat Tak Ada Siapa Nak…” Kerana Sedikit Kekurangan Gadis Ini Ditinggal Tunang

Dugaan bertunang itu lebih mencabar dari dugaan pertahankan hubungan. Siapa sangka, bercinta bertahun tahun tapi boleh berpisah selepas bertunang. Ujian bertunang ini tidak semua orang berjaya harunginya, kalau sampai kahwin memang dah kira hebat dah. Tak dapat terima kekurangan diri, sebelum ni okay je Sama macam yang dilalui gadis ini, siapa sangka percintaan bertahun itu…

Umum

Kau Ada Kaki Ada Tangan Pergilah Cari Kerja. Tolong Sedar Diri, Dah Miskin Buat Cara Miskin – Zarina Anjoulie

Sebut sahaja pasal Zarina Anjoulie, pasti orang ramai akan terbayang imej sksi dan ayat pedas yang sering keluar dari mulut bekas pelakon ini. Lahir pada 9 September 1987, pemilik nama penuh Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul ini merupakan seorang bekas pelakon dan model. Selepas beberapa tahun kemunculan dalam dunia hiburan, beliau menghilangkan diri daripada media…

Umum

Disebabkan aku hanya surirumah sepenuh masa, mak mertua pandang aku rendah. Dia tak tahu simpanan aku dah RM50 rhibu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Terima kasih jika siarkan confession aku. Aku nak cerita sikit. Aku seorang suri rumah, dua tahun lebih berkahwin, ada seorang anak. Comel. Baik. Alhamdulillah. Suami yang bertanggungjawab. Alhamdulillah. Tapi disebabkan aku suri rumah, mertua aku tak sukakan aku, selalu bandingkan aku dengan menantu2 dia yang kerja makan gaji. Dia selalu rendahkan…

Umum

Cur4ng Adalah Pilihan Bukan Kesal4han. Luahan Puteri Sarah Menambahkan Lagi Spekulasi Rumaht4ngganya

SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan. Ini selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama, bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka. Yusof ketika dihubungi mStar memberitahu dia tidak berhak memberi sebarang komen. Ini memandangkan pasangan itu tidak lagi tinggal bersamanya sejak dua tahun lalu.…

Umum

Aku mrayu utk pinjam akaun kakak. Aku stalk fb adik lelaki tu. Menitik air mata bila trlihat gambar didalamnya.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum, readers. Aku doakan semoga hari anda ceria selalu, tapi doa ini bukan untuk sang lelaki (sudah berpunya) yang miang lagi penipu! Aku wanita bekerjaya, masih muda dan belum berkahwin. Dengan usia semuda ini, aku yang memegang jawatan ketua unit/department di sebuah agensi awam merasakan ia agak mencabar lebih-lebih lagi jika urusan…

Umum

Bini mengadu fmily aku h1na dia tp Aku buat b0d0h je. Bila blik rumah aku nmpak mak sdg buat sesuatu kat bini

Saja aku kongsikan kisah ini kerana baru-baru ni apabila PM menyatakan kita mungkin tidak akan beraya, secara spontan isteriku memberikan respond, ‘Ayang ok je kalau tak raya, kalau raya pun selalu penuh drama je’. Aku sebenarnya terkedu dengan apa yang diperkatakan oleh isteriku. Berhari-hari rasanya tidak tidur kerana kata-kata itu terngiang-ngiang ditelingaku. Aku mulakan dengan…