Umum

“Dia Ni Over Pulak” – Netizen Menyampah Tengok Siti Jamumall ‘Memekik’, ‘Koyak’ Ditudvh Pakai Duit Palsu

Tular baru-baru ini di media sosial seorang ‘founder’ dikenali sebagai Siti Jamumall didakwa membayar duit ‘review’ kepada influencer menggunakan duit palsu.

Rakaman menunjukkan ‘influencer’ berkenaan menyerangnya dan memaklumkan bahawa duit diterima adalah palsu itu telah mendapat perhatian di aplikasi TikTok.

Bagi membuktikan dia tidak menggunakan duit palsu, usahawan berkenaan telah membayar bil pengunjung sebuah pasar raya dengan wang tunai dibawanya.

Tidak lama selepas itu, malam semalam tular pula rakaman video ketika dia membuat sesi ‘live’ di TikTok.

Menerusi video itu, dia dilihat menjerit ke arah kamera kerana terlalu marah dituduh menggunakan wang palsu.

Duit original. Kau jangan cakap yang aku bagi duit fake dekat kau lah!”

Bagaimanapun, ramai netizen yang melihat kelakuan usahawan itu yang menjerit seperti dirasuk berasa ‘annoyed’ dan membuat tekaan bahawa ia semua hanyalah gimik.

Rata-ratanya seperti dapat agak apa yang berlaku adalah ‘marketing’.

Segelintir dilihat membuka cerita lama tentangnya sebelum ini di mana dia pernah kantoi menggunakan wang palsu ketika sesi ‘live’.

sumber : beautiful nara

“Duit Tu Betul!” – Dituduh Bagi Duit Palsu, Siti Jamumall Bayar Barang Dapur Orang Lain Pakai ‘Cash

Baru-baru ini, kecoh di platform media sosial TikTok seorang pempegaruh membaling duit yang agak banyak kerana didakwa wang terbabit merupakan wang palsu.

Isu berbangkit kerana difahamkan TikTokers terbabit telah menerima tawaran paid review daripada seorang usahawan yang dikenali ramai.

Oleh kerana menjadi topik yang hangat dibincangkan oleh warganet, ramai yang mempersoalkan sama ada video terbabit hanya sekadar gimik ataupun marketing.

Sedar akan kecaman yang diterima setelah video terbabit menjadi viral di platfrom berkenaan, usahawan yang didakwa telah ‘perdaya’ gadis TikTokers cuba untuk membuktikan wang yang diberi tidak palsu.

Aku akan buktikan duit kami tak palsu. Kitaorang hidup bukan dengan duit palsu.
Bagi membuktikan duit itu asli, beliau telah membayar barang dapur orang lain di sebuah pasar raya dengan menggunakan wang tunai yang diletakkan dalam satu bekas.

Sebelum ini, seorang TikTokers terkenal telah menyedari wang RM10,000 yang diterima dalam bentuk wang kertas oleh seorang usahawan itu berkemungkinan besar adalah palsu.

sumber : beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.