Umum

“Sikit pun ayahnya tak pandang..”- Engku Emran Lalu Dibelakng Anak, Tindakn Erra Seakan Pujuk Anak Buat Ramai Simpati

“Alhamdulillah, jodoh kami masih kuat. Kami masih bersama. Doakan kami. Cuma, saya padam gambar bersama suami sebab merajuk.” Demikian kata usahawan yang juga kakak kepada selebriti Neelofa, Noor Nabila Mohd Noor mengenai tindakannya memadam gambar dengan suami, Engku Emran Engku Zainal Abidin di Instagram. Disebabkan itu, timbul spekulasi mendakwa perkahwinan dibina pasangan itu sedang bermasalah.

Di majlis tersebut juga, bekas isteri serta anak kepada Engku Emran iaitu Erra Fazira dan juga Engku Aleesya turut ada bersama. Namun sebuah rakaman daripada rakan media yang sempat tular di TikTok ini malah memaparkan satu situasi yang cukup awkward. Remaja tersebut yang duduk di meja bersama ibunya seakan-akan mempunyai reaksi sedih ketika si ayah dan juga ibu tiri berjalanan beriringan di belakang.

Nampak disitu Aleesya sedih macam Erra dulu-dulu dalam cerita Sembilu…Ada maksud yang tersirat di situ ya. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen kagum dengan Erra sendiri apabila terlihat cukup kuat sejak dari dulu lagi. Dalam pada itu, ramai juga berharap Engku Aleesya juga akan menjadi seorang yang tabah seperti ibunya juga. “Sedih tgk muka aleesya.….. Semoga kamu kuat yea nak…Erra mmg steady respect kat Cara dia yg tenang”

“Nmpak disitu aleesya sedih mcm erra dulu2 dalam filem sembilu” “kalu aku jadi erra tak datang la bawak anak duk um makan maggie lagi bahagia” “nampak tak mata Erra Fazira tengok sapa” “yg aku nmpk erra n ank dia yg tgh duduk dan fikir bila nk mkn.xde kna mngena ngan yg tgh berjalan menuju ke pelamin dan yang diatas pelamin.erra dan anknya cantik”.

dalam video ini, melihat reaksi muka ayahanya, Erra menyentuh ankanya dan nampak seperti berkata sesuatu dengan anaknya undang reaksi netizen. ramai sedih melihat reaksi muka anaknya yang tidak berubah tatkala ayahnya lalu dibelakangnya. lihat video ini..

Sumber kisah dunia. via aud1r8.com